top of page

אל תבזבז כסף על חדר בריחה לפני שקראת את זה!

מדריך למציאת אסקייפ רום מהנה מתוך ים של חדרים - בשוק בו קיימים מעל 300 חדרים, לא נרצה ליפול על אסקייפ רום שאינו לטעמינו, בדיוק כפי שלא נרצה ליפול על מסעדה לא טובה ושאינה לטעמינו. אמ;לק - תבדקו את טיב החדר לפני הזמנתו.

מדריך למציאת אסקייפ רום מומלץ

פה לאוזן - אז מה היא הדרך הטובה ביותר לבחור מסעדה טובה? ראשית כל, אם מישהו שאנו מכירים או מעריכים, בעל טעם דומה לשלנו, סיפר לנו שהיא טובה - כנראה שנלך וכנראה גם שנאהב אותה מאוד. כך גם בחדרי בריחה. תמיד עדיף לקבל המלצה חמה מקרובינו שהיו בחדר ונהנו בטירוף.

אך אל לנו לשכוח כי יתכן והטעם שלנו שונה. קבוצה אחת אוהבת חדרים מפחידים, שנייה אוהבת חידות מאוד קשות, שלישית אוהבת סיפור רקע ואווירה סוחפת ורביעית פשוט מתלהבת בטירוף כי זה החדר הראשון שלה. אחרי כל זה, אין כמו המלצה טובה מחדר.

קבוצת הפייסבוק הגדולה בארץ לחדרי בריחה - Room escape israel

בקבוצת הפייסבוק, בה חברים מעל 30,000 איש, תוכלו לקרוא ביקורות על כל החדרים, שנכתבו על ידי יקירי הקבוצה, באופן מסודר על ידי סינון שם החדר בעזרת האשטאג: #חדרבריחה_שםהחדר.

מומלץ מאוד להיכנס ולקרוא ביקורת - הביקורות בקבוצת הפייסבוק אותנטיות, מפורטות וכוללות לרוב פירוט על כלל מרכיבי החדר והשירות שניתן ע"י החדרים השונים.

אתר הביקורות ROOM.RUN

אתר מעולה המכיל את כלל החדרים הקיימים בארץ וכאלו הקרבים להיפתח. באתר ניתן לראות את רשימת החדרים מסודרים על פי דירוג ולקרוא ביקורות על כל חדר. כיום ROOM.RUN הוא האתר המוביל בכמות הביקורות ועל כן נותן את התמונה הטובה ביותר על טיב החדרים ודירוגם.

בלוגים של 'מובילי דעה' בתחום חדרי הבריחה

קיימים מספר לא מבוטל של שחקנים ששיחקו ביותר מ-100 חדרים ויצרו לעצמם שם בעולם ביקורות החדרים. אחד הבלוגים המובילים הוא 'בורחים מהמציאות' - שילוב טוב של סגנון כתיבה והתייחסות לכלל מרכיבי החדר, ביניהם: אווירה, טיב החידות, אפקט ה-WOW, הנאה, חדשנות, קשר בין החידות לסיפור, יצירתיות, אירוח ושירות וכו'.

מועדון חדרי THE ROOMS

מועדון חדרי THE ROOMS הוא התאגדות חדרים מעולים בעלי דירוג גבוה בכל הקריטריונים. בעולם בו קיימים כמות חדרים גדולה מאוד, בחירת חדרים ממועדון זה מבטיחה שתעשו חדר מעולה על כל מרכיביו.

אתרים נוספים לבדיקת ביקורות ומידע על החדרים:

ESCAPE-ROOMS.CO.IL

BOOKESCAPEROOM.CO.IL

יש לזכור כי קיימים המון סוגי חדרים,

חדרים עם חידות מעולות, חדרים עם אווירה וסיפור סוחף, חדרי אימה, חדרים שמתאימים לילדים והמון סיפורי רקע שונים. אך בשורה התחתונה, מרבית השחקנים מחפשים חדר מ-ה-נ-ה וקיימים גורמים רבים המשפיעים על מידת ההנאה מהחדר בינם: באיזה מצב רוח אנו מגיעים לחדר, מידת ההצלחה וכמה 'נפגע לנו האגו' במידה ואנחנו מתקשים או מקבלים רמז, איכות השירות שאנו מקבלים, דינמיקה קבוצתית וכו'.

לסיכום, במציאות בה קיימים מעל 300 חדרים, חשוב לבדוק המלצות, ביקורות ואת דירוג החדר טרם בחירתו, בדיוק כפי שהיינו מבררים על מסעדה שאיננו מכירים לפני שנאכל בה. יחד עם זאת, כל חדר בארץ נבנה ע"י אנשים עם אהבה לתחום ולכל חדר ייחודיות משל עצמו ועל כן, במדינה יצירתית וחדשנית כמו שלנו נהנה ממרבית החדרים אליהם נלך.

להזמנת חדרי בריחה:

פוסט נבחר
פוסטים אחרונים
ארכיון
תגיות
עקוב אחרינו
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page