top of page

חדר בריחה מומלץ בטוקיו יפן - ביקורת

ביקורת על חדר בריחה שונה לחלוטין.

בשורה אחת: מדהים. שונה לחלוטין. טכנולוגי טוקיו-סטייל. לא דומה למה שאתם מכירים בארץ. ועדיין: אותם אלמנטים של חדרי בריחה. חובת ביקור למי שרוצה לחוות חדר בריחה עם הקצב של העיר.

למרות שאני כותב כאן המון פרטים, כולם גלויים באתר האינטרנט של החברה.

נוסף על כך: המפעילים במקום ממליצים לכם להקשיב טוב להוראות הללו לפני הכניסה למשימה עצמה על מנת לחסוך זמן. גדול מכך: זו הפעם הראשונה שעזרה וחוויות מאנשים אחרים שהיו בחדר דווקא עשויים לסייע לחוויה ולא להרוס אותה. וכן, זה חדר בריחה לכל דבר, רק בסטייל של טוקיו.

- הסיפור: אתם סוכנים חשאיים. זהו. מכאן, הכל משתנה בהתאם למשימה שתקבלו.

- קבוצות: אפשר להגיע בן אחד עד חמישה אנשים בקבוצה.

- כמה זמן יש לכם: 10 דקות. כן, במתחם הזה יש 40 משימות שונות ו-10 דקות למשימה. לא פתרתם בזמן? יצאתם החוצה. כל סיבוב עולה 1,000 ין שזה בערך 31 שקלים. 2,000 ין יתנו לך 3 סבבים. הסיכוי שתצליח לפצח את המשימה על הסיבוב הראשון הוא קטן אבל לפי עדויות של כמה אנשים שם, פריקים של חדרי בריחה קולטים את הסיפור ומצליחים גם על הניסיונות הראשים.

- המשחק בחדר הוא לינארי בלבד, לכל חברי הקבוצה יש מה לעשות בכל שנייה. המשחק כולל גם חיפוש, גם משימות פיזיות (לדוגמא: להוציא מפתח ממבוך), אבל בעיקר חידות חשיבה. זה מעולה, באמת. מלא אדרנלין, במיוחד שבתוך המתחם אתה רואה קבוצות נוספות רצות ומנסות להספיק.

- איך זה עובד: משלמים בקבלה, מקבלים חשבונית עם מספר, מחכים שהמספר שלכם יעלה על המסך יחד עם מספרים של קבוצות אחרות. כשזה קורה, כל אחת מהקבוצות מקבלת טלפון נייד ומפה. כל קבוצה נכנסת לתא נפרד. אחרי שכל הקבוצות נכנסו, הטלוויזיה בכל תא מופעלת שם מוקרנת המשימה שלכם. הדלתות נפתחות לכל הקבוצות בבאת אחת והמשימה מתחילה.

- בתום עשר הדקות, מתכנסים בלובי כל הקבוצות ונותנים טיפים ורמזים לגביי המשימה שהם קיבלו. אם לא הצלחת משימה מסוימת בגלל קוצר זמן, אתה תשמח לקבל אותה שוב בסיבוב הבא- בדיוק מה שקרה לנו אגב.

- לפרטים נוספים: http://inspyre.jp/en

פוסט נבחר
פוסטים אחרונים
ארכיון
תגיות
עקוב אחרינו
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page