top of page

איך להצליח בחדרי בריחה


אז הבנו שחדרי בריחה (אסקייפ רום) הם בילוי חברתי, קבוצתי ומשפחתי נהדר. בכל חדר בריחה מקבלים משימה ייחודית, חידות מאתגרות ומהנות אותם נדרש לפתור כקבוצה, אבל האם אנו טובים בזה? האם אנו עובדים טוב כקבוצה? האם אנו מצליחים לעמוד במשימה ולברוח בזמן.

ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיכולים לעזור לכם לעבוד טוב יותר כקבוצה, לברוח כמו מקצוענים, להצליח לעמוד במשימה ואף לשבור שיאים.

חפשו טוב

חדרי בריחה בנויים כך שחלק מהחידות והרמזים יהיו מוסתרים בחדר. לכן יש להקפיד לסרוק כל חפץ ופרט בחדר ולנסות להבין האם מדובר ברמז והאם הוא יקדם אותי בפתרון חידה.

יש לזכור שלא כל החפצים בחדר הם רמזים, חלקם מהווים חלק מהתפאורה ואף נמצאים כדי להסיח את דעתנו מהרמזים האמיתיים. יש לזכור שלא נדרש להפעיל כוח על מנת לחפש בחדר ולהיזהר מלפגוע בעצמנו או להרוס את התפאורה.

אחד הטיפים שעוזרים מאוד מפספוס רמזים הוא לעצור בכניסה לכל חדר, לסרוק את כל הקירות והחפצים בעיניים, להגיד בקבוצה בקול רם מה רואים ורק אז להתחיל לפשפש בידיים.

עבודה כקבוצה

לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין שעבודת הקבוצה, חלוקת העבודה והסינרגיה בין האנשים היא המפתח העיקרי להצלחת החדר. יתכן ואדם בודד לא ידע לפתור חידה מסוימת, אך ניתן יהיה להגיע לפתרון בקבוצה.

- כולם צריכים לדעת כל מה שקורה. במידה ומוצאים משהו, שתפו את הקבוצה. במידה וסרקתם ארון מסוים - שתפו את הקבוצה על מנת שלא תבזבזו זמן בסריקה חוזרת של הארון.

- שאפו לתת לכל חברי הקבוצה להתמודד עם החידה. לעתים אדם בודד ננעל על פתרון שגוי מסוים ורק בעזרת שיתוף מוחות אחרים ניתן יהיה להגיע לפתרון.

- הקשיבו אחד לרעיונות של השני.

- עשו סדר בבלאגן - לעתים נדרש לעצור וליישר קו בקבוצה מה נדרש לעשות, מה מצאתם כבר, מה חסר לכם ולהחליט במה להתרכז.

מה יש לנו? מה הדבר הבא?

בחדרי בריחה קיימת לוגיקה מסוימת לצורך פתרון החידות. נסו להבין לכל חידה את הלוגיקה שלה ומה נדרש לכדי להתקדם בחדר ולפתור את החידה.

דוגמה - קיים מנעול עם 4 ספרות - יש להבין שנדרש לחפש 4 ספרות ולנסות להבין היכן אפשר למצוא אותן. דוגמה נוספת, במידה ומצאנו חפץ שנראה חשוד ונראה שהוא יעזור לנו לפתרון אחת החידות, נסו להבין אילו שימושים ניתן לעשות עם החפץ. יתכן ונצטרך לשמור את החפץ לשלב מאוחר יותר בחדר.

לעתים צריך לעצור את מה שאנו עושים, להכריז בפני הקבוצה מה אנחנו מחפשים, מה מצאנו עד כה שיכול לשמש אותנו כדי להתקדם ואילו מנעולים/חידות עדיין לא פתרנו.

תהנו

אל תשכחו שהמטרה העיקרית היא ליהנות! נסו להיכנס לתוך הסיפור והעלילה. אל תתקעו יותר מידי עם חידות קשות, אם צריך בקשו רמז. אל תדאגו מכך שלא תצליחו ותיהנו מהבילוי הקבוצתי.

בהצלחה!

קווסטר חדרי בריחה תל אביב

פוסט נבחר
פוסטים אחרונים
ארכיון
תגיות
עקוב אחרינו
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page